dissabte, 16 de gener del 2016

SADERNES

Diumenge 10 de gener una bona colla de 40  caminaires vam fer el camí de Sadernes a Talaixà. Partint del Pont d'en Valentí i pel mig de boscos de roures i castanyers, vam anar pujant fins al refugi d'en Rodri.

Des d'aquí vam gaudir d'unes fantàstiques vistes del Ferran per un costat i del Bassegoda per l'altre.Una mica més amunt vam trobar l'església  de Sant Martí de Talaixà del S.XVII i d'estil barroc, situada al Coll del mateix nom, a cavall entre les valls d'Hormoier i Sant Aniol.

A recés de l'església vam esmorzar en bona harmonia.Vam aprofitar aquest lloc tan esplèndid per fer la foto del grup.
A partir d'aquí ens vam dividir en dos: uns vam pujar al Puig del Ferran i els altres vam anar a la Feixa Closa o Salt del Capellà, un forat que travessa la muntanya i ofereix unes vistes espectaculars de la Vall de Sant Aniol i el Bassegoda.

Els dos grups vam seguir els respectius camins de baixada fins a retrobar-nos al pàrquing.

Si voleu veure més fotos de la sortida us deixem l'enllaç: